sobota, 25 stycznia 2014

~~Nowy początek;nowy świat~~

               "Zaczynamy z rozmachem"

                                                                   Witam wszystkich moich czytelników 

        
                   Mam na imię Angell, mam 17 lat. Interesuje się muzyką i wszystkim, co z nią jest powiązane. W wolnym czasie czytam książki, oglądam filmy i słucham muzyki. Jestem nastolatka, z wielką pasją i marzeniem, by zaistnieć jako dziennikarz muzyczny.
                 Zawsze chciałam pisać do ludzi, którzy interesują się muzyką. Dlatego postanowiłam założyć bloga, w którym przekaże to, co najlepsze w muzyce. Nauczę czym tak naprawdę jest sztuka, którą kocha cały świat. Zamierzam pisać o tym, czego nie można dowiedzieć się w mediach  ( TV, radio,prasa,internet). Bez cenzury, poruszę wszystkie ważne dla was wątki. Posłuchacie dobrej muzyki, dowiecie się wiele ciekawych informacji, poznacie waszych idoli nieco bliżej, obejrzycie teledyski, przeczytacie recenzje, rankingi i wiele więcej, nigdy was nie zawiodę. Mam nadzieje ze spodoba wam się mój blog. Będzie szczery i prawdziwy, przeleje na niego wszystkie moje uczucia związane z muzyką. Zachęcam was bardzo,moi kochani do prowadzenia dyskusji i komentowania bloga ;*







7 komentarzy:

  1. Życzę Ci powodzenia w tworzeniu muzycznego bloga, i dziękuję, że obserwujesz mój blog MTW, zapraszam jeszcze na Beatlesów, jesteś bardzo młoda ale 17 lat to najwyższy czas by stawić im czoła:), link na moim blogu, R, będę tu zaglądał z zainteresowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje bardzo ;)blog jest dla mnie bardzo ważny,ponieważ kocham pisać dla ludzi z pasją.Jestem wielkim fanem bloga MTW

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również życzę powodzenia :) Dodaję Twój blog do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, do dalszego prowadzenia bloga - za każdy komentarz postaram się odwdzięczyć ♥Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane, a za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuję ♥ zawsze zgadzam sie na wasze prośby; )
Piszcie od serca i nie kłamcie,jeśli coś obiecujesz dotrzymaj słowa; )
Obserwacja=Obserwacja Uczciwa