czwartek, 1 maja 2014

Niezbędnik Koncertowy - Maj 2014

Nice hello may 2014


Czas poznać najważniejsze daty w roku; czyli koncerty. Przygotowałam wam listę koncertów na maj w Polsce.






let's fly together. ♡  | via Tumblr
#7 Before I Die






KONCERTY - MAJ 2014

1 czwartek
2 piątek
3 sobota
4 niedziela
5 poniedziałek
6 wtorek
7 środa
8 czwartek
9 piątek
10 sobota
11 niedziela
12 poniedziałek
13 wtorek
14 środa
15 czwartek
16 piątek
17 sobota
18 niedziela
19 poniedziałek
20 wtorek
21 środa
22 czwartek
23 piątek
24 sobota
25 niedziela
26 poniedziałek
27 wtorek
28 środa
29 czwartek
30 piątek
31 sobota


16 komentarzy:

  1. No to maj minie nam koncertowo <3

    Gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;D świetna uwaga kochana, całkowicie się zgadzam ;)

      Usuń
  2. Katowice i Kraków. Jadę! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) miło ja mieszkam w okolicach Poznaniu więc troszkę za daleko ;(

      Usuń
  3. Fajny ten blog, ładnie ten kalendarz wygląda :D Wstyd się przyznać, ale nie kolaże żadnego z wymienionych zespołów/wykonawców :/
    idiocisawsrodnasxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za wspaniały komentarz ;) nie przejmuj się mało kto zna te zespoły i wykonawców ;) lubie szczere opinie

      Usuń
  4. Masz bardzo ciekawego bloga, w końcu coś nowego ;))
    Ja tak często nie koncertuję, ale czasem zdarza mi się ze jestem na jakims koncercie:)

    Pozdrawiam
    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeej dziekuje ;* świetny komentarz, właśnie dla takich komentarzy chcę tworzyć :) ciesze się że blog się podoba ;*

      Usuń
  5. Świetny post :) Akurat nie ma tam interesujących dla mnie koncertów, ale może w następnych miesiącach się coś znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) mam nadzieje że się coś dla Ciebie znajdzie w następnych miesiącach <3

      Usuń
  6. Ładny blog, ale na górze ten kolaż troszkę niestarannie (takie jest moje zdanie), kalendarz wygląda extra, ale ja bym na Twoim miejscu te obrazki dwa przed nim dała na koniec :)
    xoalonexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za szczery komentarz to dla mnie ważne ;* kolaż u góry opracowywał mój brat, który ma 11 lat xd ;D więc to normalka że troszkę jest niestaranny ale po za tym jest piękny, podziwiam go za tą prace ;) ciesze się że kalendarz się podoba i dzięki za tą uwagę do zdjęć całkiem się zgadzam ;)

      Usuń
  7. Nie kojarzę żadnych zespołów czy wykonawców ale post uważam za przydatny dla wszystkich ich fanów, może w przyszłym miesiącu będzie coś dla mnie :)
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martw się te zespołu mało kto kojarzy ;) bardzo się ciesze że post się przydał i że się podoba ;* to dla mnie bardzo ważne ;)

      Usuń
  8. Oczywiście odwdzięczam się za obserwację, a więc obserwuję! ;)

    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, do dalszego prowadzenia bloga - za każdy komentarz postaram się odwdzięczyć ♥Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane, a za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuję ♥ zawsze zgadzam sie na wasze prośby; )
Piszcie od serca i nie kłamcie,jeśli coś obiecujesz dotrzymaj słowa; )
Obserwacja=Obserwacja Uczciwa