wtorek, 22 kwietnia 2014

TOP 10: NAJLEPSZE CYTATY GWIAZD


"Przedstawiam wam dziesięć najlepszych  cytatów z piosenek; wypowiedzi lub wierszy Gwiazd"


Me gusta | Tumblr




Każdy z was pewnie zastanawiał się dlaczego niektóre Gwiazdy są wielkimi autorytetami czy wielkim przykładem dla ludzi; bądź są uznani za wybitnych. Chciałabym wam pomóc odpowiedzieć na te błądzące pytania, poniższym rankingiem. <<<Poznajcie sposób myślenia Gwiazd>>>.



NUMBER 10. Axl Rose - (właśc. William Bruce Bailey; ur. 1962) – amerykański piosenkarz, instrumentalista, kompozytor i autor tekstów, wokalista zespołu Guns N' Roses. 

Zdjęcie Axl Rose



1. "Na świecie są dwa rodzaje ludzi – tacy, którzy mnie lubią i tacy, którzy mogą iść do diabła".

2. "Było nas pięciu przeciwko całemu światu".

3. "Jesteśmy stworzeni z dwóch kontrastujących idei: miłości i strachu. Wybierz jedno z nich i żyj".

4. "Strach jest wtedy, gdy nie ma miłości. Miłość jest wtedy, gdy nie ma strachu".

5. "Mam nadzieję, że podczas tej trasy nie umrę".




NUMBER 9. Beyoncé Knowles - (ur. 1981) – amerykańska wokalistka, autorka piosenek, producentka, aktorka i projektantka mody. Współzałożycielka i liderka zespołu Destiny's Child.

Zdjęcie Beyoncé


1. " Nie można docenić dobrych chwil, gdy nie ma złych".

2. "Zaufanie jest bardzo ważne w związku.Naprawdę nie lubię ludzi, którzy nie są prawdziwymi ludźmi,tak jak ci dookoła.Nie lubię ludzi,którzy zawsze mówią 'tak'. Nie lubię ludzi,którzy mówią mi to,co chcę usłyszeć".

3. Jestem perfekcjonistką, daję z siebie wszystko i lubię mieć kontrolę nad całością. Im więcej stawiam sobie zadań, tym lepiej mi to wychodzi.

4. "Cokolwiek robię,uczy mnie to czegoś o życiu".

5. "Kto rządzi światem?Dziewczyny!".





NUMBER 8. Bob Marley - (1945–1981) – jamajski muzyk reggae.

Zdjęcie Bob Marley


1.  "Ludzie, którzy próbują uczynić ten świat gorszym, nie biorą sobie wolnego dnia".

2.  "Moja muzyka walczy przeciwko systemowi, który uczy żyć i umierać".

3.  "Żaden człowiek nie może przewodzić drugiemu, musimy być jednością".


4.  "Kiedy byłem małym chłopcem, płakałem, że nie mam butów na stopach. Przestałem płakać, kiedy zobaczyłem dziecko, które płacze, bo nie ma stóp". 


5.  "Dobre chwile dzi­siej­sze­go dnia są smutnymi wspomnieniami jutra".










NUMBER 7. Adele - ( właśc. Adele Laurie Blue Adkins ur. 1988) – angielska piosenkarka.

Zdjęcie Adele


1. "Zaśnij, a poczujesz, że istniejesz. Obudź się, a zobaczysz, że wszystko, co przeżyłeś, było snem".

2. "Skażonej duszy nadszedł czas.
Na pow­ro­ty najlepsza chwila,
by do wspomnień wrócić sprzed lat.
Wyblakłe karty przejrzeć.
Stare graty i o ludziach istnieniu przypomnieć,
by sensu życiu nie zbrakło".

3. "Tak trudno jest kochać, w XXI wieku, kiedy słowo „miłość” nie eksploduje już od nadmiaru uczuć. Nawet powiew wiatru zagłusza bicie serca, a obraz osowiałej ulicy zakrywa twarze zakochanych buntowników. To nie miłość".

4. "Łzy są miarą miłości".

5. "To właśnie złe chwile sprawiają, że znajduję w sobie siłę".








NUMBER 6. Jared Leto - ( właśc. Jared Joseph Leto ur. 1971) – amerykański aktor, wokalista i gitarzysta zespołu 30 Seconds to Mars.

Zdjęcie Jared Leto


1. "A tak serio, to nie ma znaczenia czy jesteś papieżem, czy Barackiem Obamą, czy też Bono albo Bjork – niektórzy ludzie będą cię uwielbiać, a niektórzy nienawidzić. Możesz być kolesiem wałęsającym się po ulicach albo najsławniejszą osobą na świecie, to bez znaczenia. Niezgoda i opozycja są, niestety, częścią człowieczeństwa. Nie znam jeszcze artysty, który by nie zaznał jakiejś formy krytyki".

2. "Bądź kim chcesz – pieprz opinię innych. Nie bądź jednym z tych stereotypowych ludzi".

3. "Chciałbym jedynie podziękować, za podarowanie nam miejsca, do którego będziemy wracać przez resztę naszego życia, Polsko".

4. "Jeśli masz dosyć odwagi, żeby marzyć, wszystko jest możliwe!".

5. "Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko – Od dzisiaj uważam się za Polaka".








NUMBER 5. Freddie Mercury
- (właśc. Farrokh Bulsara; 1946–1991) – piosenkarz rockowy, wokalista i frontman brytyjskiej grupy Queen.



Zdjęcie Freddie Mercury


1. "Nawet gdyby przyszło mi umrzeć jutro,
nic mnie to nie obchodzi. Spróbowałem wszystkiego”.

2.  "Nienawidzę, gdy ktoś przykleja mi jakąś etykietkę.
Szufladkowanie jest czymś potwornym. Muzyka powinna być jak otwarte drzwi”.

3.  "Jestem nieobliczalny. Z łatwością popadam z jednej skrajności w drugą. Nie lubię rozwiązań pośrednich. Szary nie był nigdy moim ulubionym kolorem".

4.  "Jak nie łapią, o co chodzi... to pierdolić ich wszystkich!".

5.  "Mam wszystko, to co można kupić za pieniądze – oprócz szczęścia”.


6. 
"To prawda, mam tysiące przyjaciół, ale można pozornie mieć wszystko, a tak naprawdę nie mieć nic”.






NUMBER 4. Kurt Cobain - (1967–1994) amerykański gitarzysta i wokalista, członek grunge'owego zespołu Nirvana.





1.  "Lepiej żeby mnie nienawidzili takim, jakim jestem, niż kochali kogoś, kim nigdy nie będę".

2.  "Pragnienie bycia kimś innym to marnowanie osoby, którą się jest".

3.  "Czasami coś w nas umiera i nie chce zmartwychwstać.

4.  "Myślę, że jestem głupi albo tylko szczęśliwy... ".

5.  "Lepiej spłonąć od ra­zu, niż tlić się powoli...".






NUMBER 3. 2PAC - Tupac Amaru Shakur (pseud. 2 Pac, 2Pac, Mc New York, Makaveli; 1971–1996) – amerykański raper, poeta, aktor i aktywista społeczny.






1.  "So­me thin­gs will ne­ver chan­ge".

2.  "Nie oceniaj mnie, jeśli mnie nie znasz".

3.  "Czemu walczę? by żyć, jeśli żyję tylko, by walczyć".

4.  "Czy Bóg przebaczy mi te wszystkie podłości, które popełnił czarny mężczyzna, by nakarmić swoje dzieci?".

5.  "Czy nie zastanawia ich, dlaczego wciąż rośnie liczba zabójstw, samobójstw, liczba narkomanów? Nie zastanawia ich to? Czy nie rozumieją, że... więcej młodych ludzi bierze kokę niż otrzymuje dyplomy".









NUMBER 2. Bono - (właśc. Paul David Hewson; ur. 1960) – irlandzki muzyk, lider grupy rockowej U2; działacz na rzecz pokoju.


Zdjęcie Bono


1.  "Nareszcie jesteś wolny! Odebrali ci życie, ale nie zdołali zabrać twej dumy!".

2.  "Czasami zamiast przedzierać się przez barykady, lepiej je obejść".


3.  "Dla mnie Jezus Chrystus nie jest związany z żadną religią. Dla mnie religia, to zasady wymyślone przez ludzi, które mają wypełnić opuszczone przez Boga miejsce".

4.  "Europa potrzebuje więcej takich krajów jak Polska.
Ludzie na koncertach nie krzyczą z naszego powodu – robią to z powodu piosenek".

5.  "Nie wiemy dokąd zmierzamy, ale czyż to nie jest przyjemne?".






NUMBER 1. Michael Jackson - (1958–2009) amerykański muzyk, wykonawca, którego kariera i kontrowersyjne życie osobiste stały się częścią popkultury.


Zdjęcie Michael Jackson



1.  "Celem mojego życia jest dać światu to, co ja szczęśliwie dostałem – ekstazę boskiego zjednoczenia przez moją muzykę i mój taniec.

2.  "Gdy otwieram usta, wypływa z nich muzyka...".


3.  "Jestem taki sam jak inni – kiedy się skaleczę krwawię...".

4.  "Jeśli chcesz naprawić świat, najpierw musisz przyjrzeć się sobie i zmienić się. Zacznij od tego gościa, którego widzisz w lustrze – czyli od siebie!".


5.  "Jeśli jesteś kochany w momencie przyjścia na świat, a także w tym, gdy odchodzisz, to jest OK. Wtedy wszystkie inne rzeczy, które wydarzyły się w Twoim życiu, nie stanowią już problemu...".



6. "Kłamstwa mogą wygrać sprint, ale to prawda wygrywa cały maraton!".



5 komentarzy:

  1. Fantastyczny wpis! Uwielbiam czytać wartościowe cytaty. Oczywiście najbardziej urzekają mnie słowa Kurta Cobaina i miałam nadzieję, że również się tu pojawi. I pojawił się, z czego bardzo się cieszę. :) Wszystkie są niezwykłe i wyjątkowe.
    Chciałabym móc kiedyś tak powiedzieć:
    "Nawet gdyby przyszło mi umrzeć jutro, nic mnie to nie obchodzi. Spróbowałem wszystkiego”. Musi być cholernie ciężko osiągnąć taką pełnię szczęścia.

    Axl ma 'fajne' cytaty, np. ten: "Na świecie są dwa rodzaje ludzi – tacy, którzy mnie lubią i tacy, którzy mogą iść do diabła". Prosto, krótko i na temat. Bardzo dobrze.

    Słowa Adele mnie poruszają, jak zwykle. Jak jej piosenki. "To właśnie złe chwile sprawiają, że znajduję w sobie siłę" - mega prawdziwe.

    "Nie oceniaj mnie, jeśli mnie nie znasz" - o tak. To chyba problem ludzkości od wieków... :P

    Tuż po Kurcie, wygrywają u mnie słowa Freddie'ego Mercury'ego. Absolutnie wszystkie. "Szufladkowanie jest czymś potwornym." - niektórzy ludzie powinni sobie to oprawić w ramkę i powiesić na ścianie. Nauczyć się na pamięć, żeby nigdy nie przyklejać etykietek innym.

    Pozdrawiam ciepło :))
    Angelika JJ

    http://angelikaproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący blog :D

    Obserwuję
    Może masz ochotę zobaczyć i zaobserwować moj blog ?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jared, Freddie i Marley są moimi guru. Dziękuję za odwiedziny. Też obserwuje. :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Jestem tutaj od niedawna i nie wiem co mam zrobic żeby nie obserwować Cię tylko na Google+
    Pomożesz??

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu też są swietne cytaty: http://adf.ly/1GT0Qb :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, do dalszego prowadzenia bloga - za każdy komentarz postaram się odwdzięczyć ♥Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane, a za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuję ♥ zawsze zgadzam sie na wasze prośby; )
Piszcie od serca i nie kłamcie,jeśli coś obiecujesz dotrzymaj słowa; )
Obserwacja=Obserwacja Uczciwa