niedziela, 20 kwietnia 2014

Najlepsza muzyka na Wielkanoc - prosto z Hollywood


♥ | via Tumblr





Dzisiaj mam dla was kochani wyjątkowy post. Mamy wiosnę, która jest jedną z najpiękniejszych pór roku. Pogoda i humor jak zwykle dopisuje,ponieważ nastąpił wyjątkowy okres świąt.Właśnie dlatego, specjalnie dla was przygotowałam zestawienie kilku numerów,bez których byłoby nudno. Miło będzie ich posłuchać, gdyż kojarzą się z wiosną i relaksem, albo po prostu zachęcają by wyjść i przejechać się rowerem.




Hello AprilUntitled

My Fairytale Ever After | via Tumblr...listen Mother Earth ♡ | via Tumblr¤_¤





Lista utworów:



The Beatles - Here Comes The Sun

"Zaświeci nam, dziś słońce, zaświeci nam 
I mówię, jest dobrze".






Jeden z najlepszych i najbardziej znanych utworów grupy The Beatles. Pochodzi z albumu "Abbey Road"z roku 1969. Wybrałam ten utwór, ponieważ zawsze jak go słucham czuje się szczęśliwa. Jest piękny; ma w sobie harmonie.Wszystko w tym utworze jest doskonałe.Nigdy mi się on nie znudzi.



Jethro Thull - Jack In The Green

"Have you seen Jack-In-The-Green?
With his long tail hanging dow".






Utwór pochodzi z  1977 roku z płyty " Songs from the Wood".Uznany za pierwszy z trzech albumów folk rockowych zespołu. Piosenka zawiera elementy muzyki ludowej ; co wyróżniało się na tle innych.. Jest wesoła i pogodna. Wybrałam ją ponieważ dobrze odzwierciedla wiosnę.





Janis Joplin - Flower In The Sun

"Raz na jakiś czas kwiat zielony
  Oh, zakochał się w słońcu". 






Przebój wielkiej piosenkarki rockowej. Pochodzi z albumu "In Concert" z 1972 roku. Jednak został nagrany w 1970 roku przed śmiercią. Prawdziwa hipiska ; właśnie to ją zniszczyło.Tekst jest prosty. Mam wrażenie że został napisany pod wpływem narkotyków.Natomiast utwór spełnia swoje zdanie. Jest melodyjny i beztroski. 





Queen - Bicycle Race

"Rower, rower, rower
Chcę jeździć na moim rowerze".





Jeden z najbardziej znanych i lubianych utworów w latach 70. Pochodzi z albumu "Jazz" z roku 1978. Zespół jest wspaniały - to oczywiste xd. Najlepsze są dzwonki roweru w tle. Tekst jest bez skazy; bardzo go lubię. Zespół pokazał, że tekst piosenki możne być o wszystkim,nawet o rowerze.Słuchając go, aż chcę się pojeździć na rowerze. Mam nadzieje że również zachęcę was do tego.





Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall

"Podkręcam głośniej muzykę
Tym razem jestem na fali
I sięgam nieba…".





Jeden z najlepszych zespołów XXI . Utwór pochodzi z albumu "Mylo Xyloto" z roku 2011.Zdobył dwie nagrody Grammy : Best Rock Performance and Best Rock Song. Muzyka jest taka piękna,bez skazy i irlandzka.Szybko wpada w ucho. Nie wiem dlaczego,ale zawsze gdy tego słucham mam szklane oczy i uśmiecham się sama do siebie.Czuje, że ten utwór daje mi kawałek szczęścia.







Michael Jackson - Human Nature

"Jeśli spytają-
Dlaczego, dlaczego
Powiedz im, ze to jest ludzka natura".






Tego wokalisty,nie trzeba nikomu przedstawiać.Jeden z najlepszych wykonawców muzyki pop na świecie.
Utwór pochodzi z płyty " Thriller" z roku 1982. Zdobył wiele nagród i został coverowany kilkakrotne przez innych artystów.Tekst jest troszkę banalny,ale muzyka jest wspaniała.Bardzo kojąca i spokojna;kojarzy mi się z wiosną.






30 Seconds to Mars - City Of Angels


"Zagubiony w mieście aniołów
W zaciszu obcych, ja
Odnalazłem siebie na wypalonych ogniem wzgórzach
W krainie miliarda świateł".



Utwór pochodzi z najnowszej płyty "Love, Lust, Faith and Dreams" z 2013. Album jest naprawdę dobry,ale w porównaniu do poprzednich dzieł 30 sec to mars średnio się prezentuje. Piosenka nie jest moją ulubioną z tej płyty, ale podoba mi się jej charakter.Jest spokojna i kojąca. Pasuje do naszego zestawienia.






Arctic Monkeys - One For The Road


"Nalejesz mi jednego na drogę?"



"One For The Road" pochodzi z najnowszej płyty "AM" z 2013. Jest to czwarty singiel promujący. Tekst jest nawet zabawny; prosty - o drinku, którego pijemy przed wyjściem.Muzyka jest chwytliwa i szybko wpada w ucho.Bardzo lubię ten utwór.Jak na ten zespół jest za spokojny.





Daft Punk - Get Lucky


"My nie śpimy przez całą noc by się dobrze bawić
My nie śpimy przez całą noc aby aby coś zaliczyć"




Ostatnio zespół francuski Daft Punk Bardzo zasłynął. "Get Lucky" to singiel z czwartego albumu "Random Access Memories" z 2013 roku. Zespół za ten przebój zdobył nagrodę Grammy. Uwielbiam go;wszystko jest doskonałe. Muzyka jest bezbłędna. Nie można przestać się tańczyć do rytmu.Zawsze gdy jej słucham nogi odmawiają mi posłuszeństwa i zaczynam tańczyć xd .Polecam wypróbować ten utwór w tańcu.





Robin Thicke - Blurred Lines (Ft. T.I. & Pharrell)


"Wszyscy wstańcie
  Hey, hey, hey".




Ten gościu to nowe odkrycie.Przez dość krótki okres zdążył zasłynąć i to właśnie tym singlem.W muzyce pracował od 2003, jednak dopiero w 2013 się wybił na cały świat.Utwór jest świetny.Najbardziej podoba mi sie w nim to ze jest zabawny.Czasem nie mogę przestać się śmiać.





Beyoncé - Love On Top


"Kochanie, to ty
Jesteś jedynym, którego kocham
Jesteś jedynym, którego potrzebuję
Jesteś jedynym, którego dostrzegam
Daj spokój, to jesteś ty".




O miłości na szczycie opowie wam Beyoncé. Singiel pochodzi z albumu "4" z 2011 roku. Zdobył i wile nagród i wyróżnień w muzyce.Brzmi niczym zagubiony hit z ery Reagana i przypomina twórczość: Whitney Houston, Michaela Jacksona, Steviego Wondera. Beyoncé przyznała, że inspirację do stworzenia piosenki stanowiła dla niej rola Etty James, którą zagrała w filmie Cadillac Records. Utwór jest stylizowany na lata 80 i posiada szybkie tempo.




Eminem - Beautiful


"Ostatnio trudno było mnie złapać
Zbyt długo byłem sam
Każdy z nas ma swój własny świat
Gdzie może być sam"



Singiel pochodzi z płyty "Relapse" z 2009 roku.Powiem wam że jest to jeden z pierwszych utworów Eminem,który słyszałam.Jest stary,ale tak wspaniały że nigdy nie przestane go słuchać.Tekst jest bardzo inteligentny; żeby poczuć czyiś ból należy postawić się, na jego miejscu.Pokazuje, że życie jest ciężkie i należy sobie pomagać.Bardzo wzrusza mnie ten utwór.Nic dodać,nic ująć.







OneRepublic - Counting Stars


"Postanowiłem, że koniec z liczeniem dolarów
Będziemy liczyć gwiazdy".



Bajeczna pisenka grupy, równie doskonałej pochodzi z najnowszego albumu "Native" z 2013. Rewelacyjny utwór od zaraz stał się przebojem. Bardzo szybko wpada w ucho.Słowa doskonale odzwierciedlają wiosnę. Kojąca melodia znakomity wokal na długo pozostają w pamięci.






Linkin Park - Leave Out All The Rest


"Zapominając o bólu, który nauczyłaś się tak dobrze ukrywać
Udając, że przyjdzie ktoś inny i ocali mnie przed samym sobą
Nie mogę być taki, jak Ty ".





Powiem jedno; znakomity zespół i wzorowy utwór. Pochodzi z albumu "Minutes to Midnight" z 2007. Można w nim znaleźć analogię do filmu W stronę słońca z 2007 roku.Leave Out All the Rest pojawiło się na 98 pozycji notowania Pop 100. Utwór znalazł się również w ścieżce filmowej filmu „Zmierzch – Twilight”.Brakuje mi słów,które dobrze opisały by ten przebój.Normalnie serce rośnie.Na zawsze pozostaje w pamięci; jest taki bez skazy.







Muse - Madness


"Nie mogę pozbyć się tych wspomnień z mojego umysłu.
 Jakiś rodzaj szaleństwa
  Zaczyna ewoluować".






Klawy kawałek grupy Muse. Pochodzi z albumu "The 2nd Law" z roku 2012.Prosty tekst o miłości na tle malowniczej melodii.Najbardziej podoba mi się refren i słowa " Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-mad-mad-mad".To jest niezwykła piosenka.Zawsze na topie.






Katy Perry feat. Snoop Dog - California Gurls


"Naprawdę chciałbym
abyście wszystkie mogły być
kalifornijskimi dziewczynami".




Singiel pochodzi z albumu "Teenage Dream" z roku 2010.Jest odpowiedzią na utwór amerykańskiego rapera Jay-Z i Alicii Keys "Empire State of Mind"."To naprawdę wspaniałe, że "Empire State Of Mind" stało się wielkim hitem i każdy śpiewa piosenkę o Nowym Jorku, ale co do cholery z Los Angeles? Co z Kalifornią? Moja piosenka będzie o Kalifornii i do tego z perspektywy dziewczyny. Wzięliśmy trochę od Prince’a, lat 90, a także od stylu muzyki house" - Katy Perry. Jednak utwór wcale nie był tak chwytliwy jak przebój "Empire State of Mind".Teskt jest bez sensu, ale piosenka sama w sobie bawi.Kojarzy się ze słodyczami i słońcem Los Angeles.






Green Day - The Forgotten


"Gdzie są na świecie zapomniani?
Zagubieni w głębi twej pamięci
Wleczesz się, twoje serce zostało złamane
Jak my wszyscy przejdziesz do historii".




Utwór pochodzi z płyty ¡Tré! z roku 2012. Znalazł sie również w soundtracku The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2. Jest to smutny i troszkę dołujący przebój. Jednak ma w sobie magię,która sprawia że jest inny niż wszystkie i wyjątkowy.Mogłabym powiedzieć, ze wzrusza do łez.Wybrałam go,ponieważ nie wyobrażam sobie bez niego tej listy.









5 komentarzy:

  1. Świetnie dopasowana muzyka do świąt :D

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że na Twojej liście pojawił się zespół OneRepublic z piosenką Counting Stars, ponieważ bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już zaobserwowałam :)
    Na moim blogu pojawił się już trzeci rozdział.

    http://najlepszeopowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Pharella <3 podobno ma wystąpić w Polsce ;)

    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiekszosc piosenek to moje klimaty;d


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, do dalszego prowadzenia bloga - za każdy komentarz postaram się odwdzięczyć ♥Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane, a za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuję ♥ zawsze zgadzam sie na wasze prośby; )
Piszcie od serca i nie kłamcie,jeśli coś obiecujesz dotrzymaj słowa; )
Obserwacja=Obserwacja Uczciwa