poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Niezbędnik Koncertowy - Kwiecień 2014

Hello April


Czas poznać najważniejsze daty w roku; czyli koncerty. Przygotowałam wam listę koncertów na kwiecień w Polsce.






two days✌️Untitled | via Tumblr



.



















KONCERTY -  KWIECIEŃ 2014



1wtorek
2środa
3 czwartek
4piątek
5sobota
6 niedziela
7 poniedziałek
8 wtorek
9 środa
10czwartek
11piątek
12sobota
13 niedziela
14poniedziałek
15wtorek
16środa
17czwartek
18piątek
19sobota
20niedziela
21poniedziałek
22wtorek
23środa
24czwartek
25piątek
26 sobota
27 niedziela
28poniedziałek
29 wtorek
30 środa

10 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie byłam na koncercie, a bardzo bym chciała...niestety na razie jest to u mnie niewykonalne :P

    martyna-k.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. No to już ponad połowa odpadła, bo dziś mamy 21 kwietnia. Można liczyć na taki rozpis na kolejny miesiąc? :)
    Najbliżej mam do Krakowa i nawet trzydziestego mam wolne ;D
    Poszłabym najchętniej na jakiś koncert zespołu HappySad, ostatnio znowu bez przerwy go słucham. ^^


    Pozdrawiam! ;)
    Angelika JJ
    ____
    http://angelikaproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, musisz duużo pracy wkładać w tego bloga ! Bardzo mi się podoba, bo bardzo mało widuję tych muzycznych :)

    _____________________________________________________________________________
    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/04/my-favourites-movies-czesc-2.html + Jeśli to nie kłopot bardzo bym prosiła o kliknięcie w baner Persunmall. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna tematyka bloga. :) ja nigdy nie bylam na zadnym koncercie a bardzo bym chciala :(

    Zapraszam na mojego bloga! Bedzie mi niezmiernie milo, jezeli skomentujesz najnowszego posta :)
    http://jagu-jaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog i post :)
    może obserwacja za obserwację?
    Pozdrawiam <3
    paulaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog! Obserwuję i liczę na rewanż :)
    U mnie nowy post. Skomentujesz i Klikniesz w baner sheinside? ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog :)
    Fajnie, by było jakbyś dodała taką listę także na maj
    Ja już zaobserwowałam i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki wielkie, na serio *.*
    majka-majkaa-blogger.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja? Daj znać na blogu. Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. TSA, hmmm, szkoda że w Bydgoszczy :)
    _______________________________________
    Jeżeli będziesz miała ochotę i czas to zaglądnij do mnie:
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja czekam na koncerty juwenaliowe:D

    klikniesz w link w ost. poście? daj znać, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, do dalszego prowadzenia bloga - za każdy komentarz postaram się odwdzięczyć ♥Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane, a za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuję ♥ zawsze zgadzam sie na wasze prośby; )
Piszcie od serca i nie kłamcie,jeśli coś obiecujesz dotrzymaj słowa; )
Obserwacja=Obserwacja Uczciwa