czwartek, 24 kwietnia 2014

THE TOP 10 BIGGEST TRACKS RIGHT NOW!!!



The record


Odliczanie 10 najlepszych i największych nowości w muzyce.






LISTA UTWORÓW:




10. Shakira - Can't Remember to Forget You ft. Rihanna






9. Beyoncé - Partition







8. Justin Timberlake - Not a Bad Thing





7. Coldplay - Magic









6. Arctic Monkeys - Arabella







5. Eminem - Survival










4. Linkin Park - Guilty All The Same (Feat. Rakim)












3. OneRepublic - Something I Need











2. Kings of Leon - Temple










1. U2 - Invisible








10 komentarzy:

  1. U2, Linkin Park i Kings of Lion <3

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się cieszę, że już jestem Twoim obserwatorem :)
    Całkiem fajny zestaw piosenek
    Właśnie pojawił sie nowy rozdział, więc serdecznie zapraszam :D

    http://najlepszeopowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez się ciesze ;) na pewno wpadnę i dziękuje ;*

      Usuń
  3. Świetny blog i świetnie piszesz :)
    Polikasz mi linki z Sheinside? (sprawdzam uczciwość)
    http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/04/sheinside.html
    Wzamian umieszczę Cię na moim blogu, i dodam do obserwatorów, mogę pokomentować wpisy :)
    Odezwij sie u mnie
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 1, 2, 5 i 10 to moje ideały! Pozostałymi z Twojej top-listy też nie pogardzę, bo często słucham np. w radiu ale mimo wszystko to nie mój ulubiony rodzaj muzyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem fascynacji utworem Shakiry i Rihanny. Klip z serii "mam tyłek to nim pokręcę", kompozycja słabiutka, a tytuł utworu zerżnięty od piosenki Elvisa Presleya "I forgot to remember to forget". Shakira tym razem się nie spisała, i chyba już odpuściła trzymanie wysokiego poziomu muzycznego, co wnioskuję również po reklamie colgate ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! O! Widzę sporo moich ulubionych kawałków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jestem nieźle do tyłu z nowościami, ale to wynika z tego, że szczególnie się nimi nie interesuję. O wiele bardziej przemawiają do mnie stare kawałki. Utwory z czasów obecnych... sama nie wiem, brakuje im głębi, teksty są bezbarwne i nijakie, a teledyski polegają na kręceniu tyłkiem :P Absolutnie nie mówię o wszystkich! Tym bardziej o tych, które dodałaś, gdyż nie wszystkie z nich znam. Dobrze, że mogłam u Ciebie znaleźć info o najnowszych piosenkach, bo inaczej nawet bym nie wiedziała, co się dzieje na rynku. ^^'

    Pozdrawiam ciepło :)
    Angelika JJ
    ______________
    http://angelikaproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę sporo moich ulubionych kawałków :)) może wspólna obserwacja? :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, do dalszego prowadzenia bloga - za każdy komentarz postaram się odwdzięczyć ♥Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane, a za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuję ♥ zawsze zgadzam sie na wasze prośby; )
Piszcie od serca i nie kłamcie,jeśli coś obiecujesz dotrzymaj słowa; )
Obserwacja=Obserwacja Uczciwa