sobota, 13 grudnia 2014

LINKIN PARK – The Hunting Party( 2014 )











LINKIN PARK – The Hunting Party( 2014 )

(HARD ROCK/METAL ALTERNATYWNY/ROCK ALTERNATYWNY)


Nie jesteśmy 18-latkami, którzy robią głośną płytę – jesteśmy 37-letnimi, dojrzałymi facetami, którzy robią głośną płytę. A to co złości 37-latka jest inne niż to, co złościło nas kiedyś.” - Mike Shinoda



Genialna płyta. Linkin Park wrócił do tego, co się sprawdzało, ponownie ukazując, że oni robią to najlepiej. Ciekawe, czy starzy fani wrócą z podkulonym ogonem. Wszyscy, którzy odeszli od zespołu – wstydźcie się. Powracają bogowie i musicie się z tym pogodzić.


         Zespół rockowy Linkin Park został utworzony w 1996 roku w University College London. W jego skład wchodzą wokalista i frontman Chester Bennington, gitarzysta Brad Delson, perkusista Rob Bourdon, basista David Farrell, dj Joe Hahn oraz Mike Shinoda. Największy sukces odniósł album „Hybrid Theory z 2000 roku. Jest najlepiej sprzedającym się krążkiem dotychczas w karierze zespołu. Natomiast ostatnie wydania to ( 2010 ) "A Thousand Suns" i ( 2012 ) "Living Things", które mocno podzieliły fanów. Wielu uznało LP za zbyt popowy i elektroniczny, tracąc nimi zainteresowanie. Teraz jednak karta się odwraca, a oni sami wracają jakoby do korzeni, aby przypomnieć, że nadal możesz nazywać ich bogami. Niewątpliwie będzie to jedna z najlepszych płyt.
     The Hunting Party” jest szóstym albumem studyjnym w dyskografii. Grupa obrała ściśle rockowy kurs.W firmowym koktajlu inspiracji wysunęła na pierwszy plan gitary i bębny, a podbarwienia elektroniczne zbliżone są raczej do industrialu niż hip hopu. Czadowe granie wyrasta z dwóch zródeł. Pierwsze to metal; czasami klasyczny. Weźmy maidenujacą zagrywkę gitarową w Guilty All The Same, speedmetalowy galop bębnów w Keys To The Kingdom czy thrashowy atak „ A Line In The Sand”. Drugim tropem jest hardcore, który obrazuje kawałek War z prostym punkowym riffem. Wspaniały wokal Chestera wyraża emocje i wzrusza. Na krążku najbardziej typowymi utworami dla grupy są Wastelands i Until It's Gone. Natomiast utwór All For Nothing kojarzy się z legendarnym dorobkiem zespołu Bad Religion. W Rebellion gęsty riff oraz skoczną zagrywkę dołożył Darion Malakian z System Of A Down. 
      Dzięki „The Hunting Party” liczba wielbicieli się powiększy. Każdy z utworów jest wyjątkowy i ma niezwykłą energię. Chciałoby się powiedzieć: chłopaki, oby tak dalej. Wiem jednak, że ich następny krok będzie jeszcze inny. I za to tę grupę cenię.








Podobne Zespoły: Limp Bizkit, 30 Seconds To Mars, Rise Against


OCENA: 7/10

6 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie, bo ostatnio niestety przestałam śledzić ich karierę. Co prawda nigdy nie byłam ich ogromną fanką, ale lubię ich 2 pierwsze płyty. Zapewne przesłucham tę płytę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze Monia,że zaciekawiłam Cie tą recenzją ;) Dla mnie to jest bardzo ważne.Pierwsze dwie płyty Linkin Park to już klasyka,są bardzo dobre, nie znam osoby która by je skrytykowała ;) Mam nadzieje ze płyta Ci sie spodoba bo własnie jest zainspirowana Hybrid Theory(2000) i Meteora(2003) :)

      Usuń
  2. Cytat Mike`a jest wręcz świętnym opisem tej płyty. To prawda człowiek się zmienia. Jeśli chodzi o samą muzykę, sama widzę po sobie jak ja bardzo się zmieniłam, dlatego się cieszę, że takie zespoły jak Linkin Park zmienia się razem ze mną i dalej trafia w mój gust muzyczny.

    Wesołych Świąt!
    -D.

    http://themusicwonderland.blogspot.com

    http://muzoland.blog.pl/

    http://krtek-on-vacation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% ;) cytat pochodzi z jednego wywiadu odnośnie właśnie płyty The Hunthing Party.Skradł moje serce, pomyślałam ze jest w nim pewna głębia i musiałam go dołączyć to tej recenzji :) bardzo sie ciesze ze Ci sie spodobał.Linkin Park to jeden z zespołów, które bardzo szybko sie rozwija i zmienia styl.Znam też ludzi którym to sie nie podoba i nie tolerują tych zmian; nie rozumiem takiego podejścia.Uważam, że artyści muszą sie rozwijać i próbować nowych rzeczy ;) Dlatego nawet nie wiesz jak się ciesze,że masz takie podejście to jest bardzo ważne :) Pozdrawiam Angell :** odwdzięczę sie odwiedzinami ;)

      Usuń
  3. Ta płyta pozytywnie mnie zaskoczyła. Wcześniej nie słuchałam ich muzyki. Możemy informować się o nowych notkach?

    Pozdrawiam, Namuzowani.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie płyta również zaskoczyła bardzo pozytywnie i uważam że jest lepsza od poprzedniej ;) Aniu dziękuje za komentarz i opinię to dla mnie bardzo ważne ;)
      ps. masz bardzo ciekawego bloga ;) oczywiście że będziemy sie informować o nowych notatkach :***jesteśmy w kontakcie

      Pozdrawiam Angell

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, do dalszego prowadzenia bloga - za każdy komentarz postaram się odwdzięczyć ♥Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane, a za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuję ♥ zawsze zgadzam sie na wasze prośby; )
Piszcie od serca i nie kłamcie,jeśli coś obiecujesz dotrzymaj słowa; )
Obserwacja=Obserwacja Uczciwa