czwartek, 27 lutego 2014

Eminem - The Monster ( ft. Rihanna )

Eminem & Rihanna



Przyjaźnie się z potworem spod mojego łóżka... Przedstawiam recenzję teledysku, którego utwór osiąga szczyty list przebojów. Magazyn XXL przeznaczył mu 19 miejsce na liście najlepszych utworów w 2013 roku. Uzyskał 3 miejsce na Billboard Top 100.











Eminem - The Monster ( ft. Rihanna )


I ) Pierwsze wrażenie ( 7 pkt )
Teledysk oglądałam w telewizji na kanale MTV. Zrobił na mnie spore wrażenie - zdziwiłam się.
Uznam ze jest ciekawy i porusza wiele kwestii z życia Eminema, co mi się podobało. 

II ) Piosenka ( 10 pkt )
Utwór pierwszy raz usłyszałam w radiu, gdy jechałam do szkoły. Bardzo mi się spodobał i humor mi się poprawił. Uznałam go za hit. Po powrocie ze szkoły ściągnęłam go i w kółko słuchałam. Słowa są o życiu Eminema i o tym, co przeżył będąc gwiazdą. Bardzo fajny i szczery tekst, który przykuwa uwagę.

III ) Fabuła ( 5 pkt )
Fabuła jest zwykła i przewidywalna; nic specjalnego. Ciekawie teledysk jest zrobiony, lecz nie zaskakuje. Wrażenie jest takie, jakbyśmy oczami Eminema oglądali jego życie. Rihanna razem z Eminemem siedzi w pokoju;oglądają film związany ze wszystkimi kwestiami w życiu Eminema
( przemoc, rodzina, szaleństwo, śmierć, sława, narkotyki ) Po czym Em wsiada do windy i przelatuje mu całe życie przed oczami ( pojawiają się najważniejsze i najlepsze teledyski w dorobku )Wysiada z windy. Podchodzi do klatki, w której jest jego drugie "złe"oblicze - "prawdziwy potwór".

IV ) Efekty specjalne ( 3 pkt )
Teledysk nie posiada zbytnio efektów specjalnych. Jedyne który zauważyłam to klatka z potworem - Eminemem w złym obliczu. 

V ) Pomysłowość ( 3 pkt )
W sumie to prosty klip; łatwo można na to wpaść. Jednak fajnie jest to zrobione, wiec trzy punkty się należą.

VI )  Zgodność z piosenką ( 5 pkt )
Czy słowa odzwierciedlają teledysk? ciężko stwierdzić, ale myślę że w połowie tak.


VI ) Dodatkowe:

a) Making of ( 0 pkt )
Brak

b) Reżyseria ( 4 pkt )
Rich Lee, cóż nie mam zastrzeżeń. Reżyser takich klipów jak: "Lighters", "THE (The Hardest Ever)", " My Life", " Not Afraid", " Love Somebody".

c) Zdjęcia ( 10 pkt )
Nie mam nic do zarzucenia, bardzo dobra jakość klipu (HD).

d) Obecność wykonawcy w teledysku ( 2 pkt )
Eminem jest na zmianę z Rihanną w klipie.

e) Błędy/spójność ( 2 pkt )
Wystarczy spojrzeć na punkty.

f) Nagrody ( 0 pkt )
Miejsca na listach przebojów.


VII ) Podsumowanie 
Punkty : 51
Ocena : dostateczny 

2 komentarze:

  1. Masz bardzo fajny blog, przyjemnie się go czyta, dlatego obserwuję i będę wpadać częściej :D
    Liczę na to samo na passion-otaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję ;* dla mnie to bardzo ważne ♡ mając takich kochanych czytelników warto się starać i pisać :* z wielką przyjemnością zaobserwuje twojego bloga ;) pozdrawiam Angell ♡

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, do dalszego prowadzenia bloga - za każdy komentarz postaram się odwdzięczyć ♥Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane, a za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuję ♥ zawsze zgadzam sie na wasze prośby; )
Piszcie od serca i nie kłamcie,jeśli coś obiecujesz dotrzymaj słowa; )
Obserwacja=Obserwacja Uczciwa