piątek, 14 marca 2014

Coldplay - Midnight














W ciemności przed świtem czyli... nowy teledysk zespołu Coldplay. Teledysk obejrzało ponad 1 milion razy w ciągu mniej niż 24h. Zaledwie dwa dni później oglądalność wzrosła do 3 milionów,jednak 4 marca 2014 roku film osiągnął ponad 8 milionów odsłon. To ogromny sukces. Każdy chciał usłyszeć niesamowity głos Chrisa Martina i zobaczyć dość nietypowy teledysk.












Coldplay - Midnight


I ) Pierwsze wrażenie ( 10 pkt )
Nie mogłam uwierzyć, że w końcu się doczekałam. Kiedy przeglądałam strony w internecie, natknęłam się na wiadomość o najnowszym teledysku Coldplay. Od razu postanowiłam go obejrzeć. Tak mi się spodobał, ze oglądałam go kilka razy pod rząd. Zaskoczył mnie, ale jednak muszę powiedzieć że uczucia były mieszane. Z jednej strony byłam poruszona, a z drugiej zachwycona. Zwróciłam uwagę na barwę głosu Chrisa, która była inna i nie naturalna. Piękna kojąca melodia również przykuła moja uwagę. Po mojej głowie zaczęły krążyć setki pytań.

Czy zespół Coldplay zmienia styl?

II ) Piosenka ( 10 pkt )
Piosenka już za pierwszym razem mi się bardzo spodobała. Melodia jest kojąca i spokojna,trochę przeraża, ale jest piękna. Zdziwił mnie brak charakterystycznej gitary zespołu, która była ich znakiem rozpoznawczym. Jednak mnie to nie przeszkadza; podoba mi się ta zmiana. Uważam, że jak najbardziej trzeba iść do przodu i się rozwijać. Utwór można porównać do ery " KID A" grupy Radiohead.

III ) Fabuła ( 3 pkt )
W sumie fabuły nie ma. Teledysk jest o tym że zespół przechadza się po lesie. Z jednej strony nie pokazuje nic; ponieważ jest o niczym, ale z drugiej wyjaśnia wszystko i zgadza się z tekstem utworu. Jest wyjątkowa i na pewno jedyna w swoim rodzaju.

IV ) Efekty specjalne ( 8 pkt )
Moim zdaniem cały teledysk jest jednym wielkim efektem specjalnym. Jest troszkę dziwny, ale bardzo ciekawy.Bardzo tajemniczy i minimalistyczny,co nadaje mu magie. Świecące postacie i zwierzęta w ciemnym lesie, to niecodzienny widok.

V ) Pomysłowość ( 8 pkt )
Pomysł jest dobry; na teledysk się nadaje jak najbardziej. Nie wiem ile czasu zajęło im wymyślanie, ale to nie istotne. Fakt jest taki, ze teledysk robi wrażenie i jest zdumiewający.

VI ) Zgodność z piosenką ( 8 pkt )
Słowa dosyć dobrze zgrały się z klipem. Dobrze obrazują teledysk.


VI ) Dodatkowe:

a) Making Of ( 0 pkt )
Brak

b) Reżyseria ( 3 pkt )
Mary Wigmore. Nie mam nic do zarzucenia.

c) Zdjęcia ( 3 pkt )
Bardzo dobra jakość HD. Trochę w oczy rażą niektóre ujęcia.

d) Obecność wykonawcy w klipie ( 5 pkt )
Cały czas zespół jest w teledysku.

e) Błędy/spójność ( 2 pkt )
Wystarczy spojrzeć na punkty.

f) Nagrody ( 1 pkt )
Miejsca na listach przebojów i duża oglądalność. 



VII ) Podsumowanie 
Punkty : 61
Ocena : dobry minus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, do dalszego prowadzenia bloga - za każdy komentarz postaram się odwdzięczyć ♥Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane, a za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuję ♥ zawsze zgadzam sie na wasze prośby; )
Piszcie od serca i nie kłamcie,jeśli coś obiecujesz dotrzymaj słowa; )
Obserwacja=Obserwacja Uczciwa