czwartek, 22 października 2015

MUZYCZNI ULUBIEŃCY MIESIĄCA : WRZESIEŃ 2015


September, hello, and autumn image
autumn, fall, and leaves image

Witam Wszystkich Moich Czytelników !


ZAPOWIEDZ!

W tym miesiącu rozpoczynam nową sagę, która będzie skupiała się na "ulubieńcach muzycznych"w danym miesiącu. Posty będą obejmowały :artystów, utwory, książki, koncerty, filmy.Mam nadzieję , że w nowej serii postów każdy czytelnik znajdzie coś dla siebie oraz poszerzy swe horyzonty.


Nadeszła jesień-pora roku, która zazwyczaj jest chłodna i smutna. Odbiera nam siły do działania i chęć do pracy.

Pytanie:Co robię - aby zmienić nastawienie ?

Odpowiedz: Zawsze staram się urozmaicać i wykorzystywać jak najlepiej wolne chwilę jesienią.Po pierwsze szukam inspiracji; po drugie zajmuję się doskonaleniem swoich pasji



PS. Wybijcie się z rutyny i nie nastawiajcie się negatywnie - myślcie pozytywnie i szukajcie inspiracji!!!








Ulubieńcy Miesiąca - Wrzesień 2015
autumn image




1. Disclosure




Brytyjski zespół muzyczny tworzący muzykę elektroniczną założony przez dwóch braci z południowego Londynu – Guya (ur.25 maja 1991 roku) oraz Howarda (ur. 11 maja 1994 roku) Lawrence’ów.



Disclosure - Magnets ft. Lorde






Disclosure - Omen ft. Sam Smith







Zespół Disclosure rozpoczął swą działalność w 2010, jednak w Polsce nie był jeszcze sławny i rozpoznawalny. Pomimo tego, że artyści tworzący muzykę elektroniczną są "młodą krwią" - to uważam, że muzyka nabrała nowych barw i poszerzyła horyzonty.Jestem uzależniona od kompozycji zespołu Disclosure.Bardzo szybko wpadły mi w ucho ich kawałki.W tym miesiącu codziennie słucham Omen i Magnets są moimi ulubieńcami - pozytywnie nastawiają, uspokajają, uszczęśliwiają, posiadają magiczną otoczkę ( głębia basów, efekt echa,doskonałe wokale artystów idealnie wplatające się w dźwięk )= "przenoszą w inny świat".






2. Coś Kultowego....Godzilla (1998)



FABUŁA:

Ogromny, zmutowany gad pojawia się u wybrzeży Nowego Jorku i sieje postrach na Manhattanie. 



ZWIASTUN:







Zawsze wracam do kultowych filmów.Interesuje się kinematografia i relaksuje się oglądając filmy o rożnej gatunkowości. Ostatnio zdarzyło mi się obejrzeć ekranizację: Godzilla ( 1998 ).Film jest moim ulubieńcem wśród filmów z udziałem Godzilli.Dobra obsada aktorska, genialne efekty, świetny soundtrack.Gatunkiem filmu jest akcja i science-fiction.Wersji ekranizacji z fikcyjnym gigantycznym potworem powstało bardzo dużo- począwszy od lat 50.Inspiracją dla Godzilli był filmowy dinozaur o nazwie Rhedosaurus z amerykańskiego filmu Bestia z głębokości 20.000 sążni. Ciekawostką jest, że sam potwór jest metaforą skutków użycia broni jądrowej (zrzucenie bomb atomowych na Hiroszimę i Nagasaki). 





Puff Daddy ft. Jimmy Page - Come With Me




                                                                               

Utwór promujący film Godzilla.Inspiracją jest kompozycja "Kashmir" z repertuaru zespołu Led Zepelin z 1975 roku. Partie gitarowe nagrywali : producent Tom Morello i gitarzysta wszech czasów Jimmy Page, który jest współtwórcą piosenki..W piosence znajdują się, również ciężkie orkiestrowe elementy.W Teledysku, w który nakręcony w reżyserii Howarda Greenhalgh wystąpili gościnnie Puff Daddy i Jimmy Page.







Godzilla OST.jpg





Z przyjemnością słucham muzyki filmowej, bo jest zróżnicowana i posiada charakter, który odpowiada gatunkowi danego filmu..W tym miesiącu zdecydowałam się na soundtrack "Godzilla".Dlaczego?bo mrozi krew w żyłach.Muzyka Została stworzony na potrzeby filmu i idealnie odgrywa jego charakter.Odnoszę wrażenie,że w powietrzu unosi się "zło" i "strach" przed katastrofą=dokładnie jak w filmie Godzilla.







3.Odnowiony kanał telewizyjny!


W ofercie znajdują się wyłącznie starannie dobrane teledyski najlepszych wykonawców z lat 80. i 90. oraz hity ostatnich lat w wykonaniu największych gwiazd. Od kwietnia polscy widzowie mogą oglądać w VH1 również polskie teledyski swoich ulubionych wykonawców. VH1 wchodzi w skład grupy Viacom International 
Media Networks w Polsce.

  • Nowe Programy ( A-Z, European Chart, Party Starter, 100% Muzyki )
  • Więcej muzyki = wiecej teledysków
  • Notowania + listy przebojów ( USA, Polska ,W.Brytania )




Jeśli lubicie nowinki muzyczne,teledyski ze świata i dużo muzyki to kanał dla was.Program wart polecenia - jest jednym z niezbędników dla fana muzyki rozrywkowej. Zamieszczam go w ulubieńcach miesiąca, gdyż stał się nieodłącznym elementem mojego dnia. 


Dlaczego?


Odpowiedz:Zawsze czerpię informacje i nowinki ze świata; nie lubię się ograniczać w żadnym aspekcie.Muzyka jest dziedziną, która rozwija się w tempie natychmiastowym, wiec aby być na czasie należy oglądać teledyski.. 





Wcześniej pisałam jak zmieniły się stacje muzyczne i dlaczego robią nam wodę z mózgu. Zapraszam do artykułu >>KLIK<< 

A dzisiaj chciałabym zaproponować wam dobra stacje muzyczna VH1, w której każdy z was znajdzie coś dla siebie.







Pytanie: Co powinien posiadać kanał godny zaufania i polecenia?

Odpowiedz: Przede wszystkim powinien :



  • odtwarzać teledyski, które lubicie 
  • muzykę o rożnej gatunkowości-gdzie każdy znajdzie coś dla siebie
  • zero seriali i programów - tylko muzyka
  • teledyski powinny być zróżnicowane noszące przesłanie dla słuchacza 
  • kultową muzykę z poprzednich dekad


4. The Weeknd


The Weeknd właściwie Abel Tesfaye - kanadyjski piosenkarz, autor tekstów i piosenek, a także producent muzyczny. Zadebiutował w 2010 roku szeregiem utworów, które opublikował anonimowo w serwisie YouTube.


The Weeknd - Earned It (Fifty Shades Of Grey)





The Weeknd - Can't Feel My Face




Kolejnym ulubieńcem muzycznym jest kanadyjski piosenkarz Abel Tesfaye. Wybitny artysta, która ma na swoim koncie dwa albumy studyjne.Tylko tyle wystarczyło, aby osiagnął sukces. "Beauty Behind the Madness"-tytuł drugiego krążka, który został wydany 28 sierpnia 2015 roku.Gościnnie u Boku Abel'a m.in. Ed Sheeran, Lana Del Rey czy Kanye West.Jednak na dzień dzisiejszy, nie mogę "żyć" bez kawałka " Earned It " i "Can't Feel My Face". Pierwszy jest utworem promujacym film "50 Twarzy Greaya"( krótką recenzję filmu i soundtracku znajdziecie tutaj>>KLIK<< )drugi natomiast to nowiutki singiel promujący krążek.





5. Maroon 5 - V


Maroon 5 - V (Official Album Cover).png


V – piąty album studyjny amerykańskiego zespołu Maroon 5. Wydany został 2 września 2014 roku przez wytwórnię płytową Interscope Records. Album zadebiutował na pierwszym miejscu w notowaniu Billboard 200 ze sprzedażą 164,000 ilości egzemplarzy.





Maroon 5 - This Summer's Gonna Hurt Like A Motherf****r





Maroon 5 - Animals







Na piątej pozycji w moich ulubieńcach znalazł się album zespołu Maroon 5. Krążek jest jednym z moich ulubionych w dyskografii zespołu.W swej kolekcji posiadam wersje Deluxe, ze względu na bonusowe utwory.Album jest zeszłoroczny,jednak dobra muzyka nigdy się nie starzeje.Uwielbiam do niego wracać - utwory są spokojne i piękne; a teksty poruszające. Myślę, że każdy słuchacz znajdzie tutaj coś dla siebie.










8 komentarzy:

  1. Disclosure- nigdy mnie nie przekonali, i chyba juz tego nie zrobia. Czy w tym roku trafila do kin nowa Godzilla? Bo juz sam nie wiem, ta starsza z 1998 roku nawet mi sie podobala. A ostatni album Maroon 5- sredni. Sa dobre momenty, ale niestety jest tez sporo slabych.
    coffeecharts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za komentarz, to dla mnie bardzo ważne.Zespół Disclosure jest specyficzny i ich muzyka nie każdego może przekonać. Każdy ma swoje zdanie i należy je uszanować.Jednak zachęcam do przesłuchania ich nowych kawałków.Niestety nie przewidują nowego filmu z Godzillą w tym roku. Natomiast jeśli chodzi o nowszą wersję to film ukazał się w 2014 roku.Jest to następca ekranizacji Godzilli z 1998 roku. Dla mnie album Maroon 5 jest zróżnicowany- oczywiście to zależy od gustu. Dziękuje za Twoją opinię K81 ;) Pozdrawiam Angelika

      Usuń
  2. Co prawda nie znałam wcześniej tych piosenek (chyba jakaś nie na czasie jestem) to za Twoim poleceniem ich posłucham. Ja mam zazwyczaj tak, że jak mi coś "wpadnie w ucho" to męczę to długi czas. I potem wypadam z muzycznego obiegu :D
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz i Twoją opinię ;) Każdy komentarz jest motywacją do pracy ;) Ciesze się bardzo, że mogłam polecić Tobie te utwory.Mam nadzieje, ze spodobają się Tobie i znajdziesz swojego ulubieńca.Ja również tak mam ,że jeśli spodoba mi się jakiś utwór to słucham go bez przerwy :) Normalka ;D
      PS. Świetny blog prowadzisz - obserwuje
      Pozdrawiam Angell

      Usuń
  3. Choć lato się skończyło, ja wciąż słucham "This Summer's Gonna Hurt" i coraz bardziej mi się podoba. "Magnets" Disclosure również wpada w ucho. Kiedyś oglądałam dużo VH1, do czasu, kiedy ograniczyli lata 80-te i 90-te do minimum To dobrze, że wrócili do korzeni. Moim ulubionym kanałem muzycznym jest STARS.TV.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za komentarz ;* Ja również cały czas słucham tego kawałka jest bardzo dobry."This Summer 's Gonna Hurt" został jednym z przebojów lata jednak myślę ,że ze stołka nie spadnie i wciąż będzie w notowaniu.Zespół Maroon 5 wykonał kawał dobrej roboty:) Serdecznie polecam Ci kanał VH1 ; jeśli tak jak ja lubisz lata 80 i 90 ;D Ciekawy kanał - muszę się przyjrzeć mu bliżej :) Na swoim blogu masz świetne recenzje płytowe i ciekawie piszesz ;)
      Pozdrawiam Angell

      Usuń
  4. Jestem tu pierwszy raz. Bardzo pozytywny blog :) Co do wpisu, nie wypowiem się o Godzilli, z filmami jestem na bakier :X Choc dodam, że uwielbiam partie gitarowe "Kashmiru" :) Disclosure luubię, ale bardziej z pierwszej płyty. Maroon 5 nienawidzę. A The Weeknd jest mi obojętny, niektóre numery naprawdę w porządku. Do muzycznych stacji nie mam dostępu, oprócz Eski Tv więc nie mam porównania :D Podsumowując, to twoi ulubieńcy, co ja mam do gadania :P
    Zapraszam http://lechartz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Dziękuje bardzo ;) Zachęcam Ciebie do obejrzenia filmu Godzilla jeśli interesuję Ciebie gatunek science-fiction czy akcja :) Film jest bardzo dobry;ogólnie oglądanie kultowych filmów jest ciekawym zajęciem.To tak jak ja - uwielbiam partie gitarowe jak i sam utwór Kashmir ;) Ogólnie zespół Disclosure jest ciekawym zespołem. Pierwszej płycie przyjrzę się jeszcze bliżej i postaram się ją zrecenzować.Widać , że interesujesz się muzyką elektroniczną jak i klasycznym rockiem. Mamy Podobne gusta ;D Każda opinia/ zdanie jest ważne. Dziękuje za Twoją opinię to dla mnie ważne :) Pozdrawiam Angell

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją, do dalszego prowadzenia bloga - za każdy komentarz postaram się odwdzięczyć ♥Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane, a za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuję ♥ zawsze zgadzam sie na wasze prośby; )
Piszcie od serca i nie kłamcie,jeśli coś obiecujesz dotrzymaj słowa; )
Obserwacja=Obserwacja Uczciwa